Preču atgriešana
Saskaņā ar Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.228 panta noteikumiem šādas preces netiek mainītas un netiek pieņemtas atpakaļ:
Beramie pārtikas produkti, kas iepakoti pēc pircēja pasūtījuma (putraimi, tēja, pulveri u. c.), izņemot gadījumus, kad tie ir nekvalitatīvi.
Rūpnīcā fasēti pārtikas produkti, kuriem atgriešana netiek piemērota, ja:
– tie ātri bojājas;
– higiēnas vai pārtikas drošības apsvērumu dēļ nav piemēroti atgriešanai, ja iepakojums ir atvērts vai bojāts;
– iepakotās preces pēc piegādes ir izpakotas;
Dāvanu kartes arī ir starp precēm, kuras netiek mainītas.

Nekvalitatīvu preču atgriešana
Iegādātās preces tiek mainītas vai atgrieztas tikai pēc iepriekšējas vienošanās par atgriešanas nosacījumiem.
Ja piegādātā pārtikas prece ir bojāta, nekvalitatīva vai nav piegādātas visas vai atbilstošās preces, lūdzam sazināties ne vēlāk kā 72 stundu laikā pēc preces piegādes:
– e-pasts: [email protected]
– tālrunis: +371 27047135

Obligāti pievienojiet nekvalitatīvā produkta fotogrāfiju.
Atgriežamajām vai maināmajām precēm jābūt:
– atgrieztām oriģinālajā iepakojumā, kādā tās saņēma pircējs, iesniedzot pirkuma dokumentu;
– nebojātām, nezaudējušām preces izskatu (nesabojātas etiķetes, nenoplēsta aizsargplēve u. c.);
– neizmantotām.

Ja prece ir bojāta, netīra vai nepareizi iepakota, pārdevējam ir tiesības to nepieņemt, nemainīt un neatgriezt pircēja samaksāto naudu.
Ja pircējs vēršas pēc noteiktā termiņa vai neiesniedz preces fotogrāfiju, pārdevējam nav pienākuma izskatīt sūdzību pircēja labā.

Pārdevējs atbild par savu produktu kvalitāti. Par atgrieztajām preces samaksātā nauda tiks pārskaitīta uz bankas kontu (no kura veikts maksājums) 3-5 darba dienu laikā pēc preces atgriešanas.

Neizņemtie pasūtījumi
Pircējam ir pienākums izņemt pasūtītās preces noteiktajā vai saprātīgā termiņā (Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.205 pants).
Ja pircējs bez attaisnojoša iemesla neizņem pasūtījumu, pārdevējam ir tiesības:
– atteikties turēt preci;
– neatgriezt par pasūtījumu samaksātos līdzekļus.

Patērētāja tiesības un sūdzības
Pieteikumu vai sūdzību par mūsu interneta veikalā iegādātu preci vai pakalpojumu varat iesniegt:
– e-pasts: [email protected]
– vietnē: www.vvtat.lt
– vai aizpildot pieteikuma formu EGS platformā.

 

Pinigų grąžinimo garantija